piątek, 7 września 2012

Wspomaganie sprzedaży bezpośredniej

Wieloletnia modyfikacja procesu sprzedaży bezpośredniej, poparta praktyką, zdobytą przez rzesze prezenterów, zatrudnionych przez wiele firm i opiniami klientów z całego świata, uczyniła ją jedną z najskuteczniejszych technik handlowych. Jednak każda najskuteczniejsza nawet technika sprzedaży może, a nawet powinna, być wspierana za pomocą innych kanałów promocji. Poniżej przedstawiam moją subiektywną listę sposobów, które z powodzeniem mogą wspierać sprzedaż bezpośrednią:

- sponsorowanie audycji radiowych;
- sponsorowanie artykułów prasowych;
- sponsorowanie programów w telewizjach lokalnych;
- organizowanie tematycznych spotkań z młodzieżą;
- organizowanie pogadanek, spotkań i prelekcji;
- strona internetowa;
- mailing;
- wysyłka pocztowa - direct-mail;
- telemarketing;
- udział w imprezach, targach i pokazach;
- sponsoring festynów rodzinnych, połączonych z prezentacją towarów i reklamą firmy.

Wszystkie przedstawione powyżej sposoby postaram się dokładniej scharakteryzować w kolejnych postach, na koniec zostawiając telemarketing, któremu planuje poświęcić ładnych kilka wpisów, jako moim zdaniem jednaj z najbardziej skutecznej formy wspomagania każdego typu sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz