wtorek, 11 września 2012

Prelekcje - wspomaganie sprzedaży bezpośredniej

Szeroko stosowaną praktyką, tak u nas jak i w wielu krajach zachodnich, jest organizowanie spotkań, prelekcji i pogadanek na terenie firmy. Istnieje wówczas możliwość pełnego zaprezentowania całego asortymentu oferowanych wyrobów. Dodatkowym, choć nie mniej ważnym walorem takich działań, jest podniesiona wiarygodność firmy i tworzenie swoistej więzi z klientami. Z założenia na spotkania takie zaprasza się stosunkowo niewielkie grono osób. Są to z reguły ludzie, zajmujący znaczącą pozycję społeczną, co za tym idzie posiadający duży autorytet w swoim środowisku, reprezentujący określone środowiska lub grupy społeczne istotne z punktu widzenia interesów firmy. Staranne przygotowanie i przeprowadzenie spotkania, prelekcji lub pogadanki przynosi efekty w postaci ugruntowania dobrej opinnii firmy, nie tylko wśród zaproszonych, ale za ich pośrednictwem również w miejscach ich działalności

3 komentarze: