sobota, 8 września 2012

Radio - wspomaganie sprzedaży bezpośredniej

Radio jest jednym z najbardziej dostępnych środków masowego przekazu. Dociera do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Radia słuchają pracownicy w biurach, sklepach, zakładach usługowych, gospodynie domowe, kierowcy oraz osoby starsze. Stwarza to możliwość rozbudzenia zainteresowania radiosłuchaczy ofertą firmy, a co za tym idzie skutecznego wspomagania sprzedaży bezpośredniej. Ważne jest tutaj wynegocjowanie odpowiedniego czasu antenowego i właściwiej formy przekazu, oddającego w pełni korzyści, płynące z użytkowania oferowanych artykułów, zachęcającego do ich nabycia lub co najmniej umożliwienia bezpośredniej prezentacji na zorganizowanym pokazie lub w miejscu zamieszkania klienta. W zależności od oferowanego produktu można zastosować spoty reklamowe, sponsoring audycji lub audycje sponsorowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz