środa, 12 września 2012

Direct-mail

Direct-mail polega na docieraniu do potencjalnego klienta poprzez wysyłanie na jego domowy adres ulotek, broszur, katalogów albo próbek oferowanych towarów. Jest to jedna z bardziej popularnych technik marketingu bezpośredniego. Tego typu przesyłka powinna sprawiać wrażenie oferty indywidualnej, przeznaczonej tylko i wyłącznie dla adresata listu. Direct-mail spełnia różne zadania dla różnych firm, w przypadku sprzedaży bezpośredniej w domu klienta ma on na celu przekonanie do zorganizowania prezentacji w swoim miejscu zamieszkania. Kampania wysyłkowa powinna zostać wsparta telemarketingiem, to znaczy, gdy adresat otrzyma przesyłkę, sprzedawca bezpośredni powinien telefonicznie zaproponować spotkanie. Takie współdziałanie pomiędzy direct-mail a telemarketingiem zwane jest tele-mail.
Tak jak już wcześniej pisałem telemarketing jest na tyle szerokim i ciekawym tematem, iż zajmę się nim oddzielnie i to zapewne w kilku jeśli nie kilkunastu postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz